donderdag 29 september 2011

Aftellen is begonnen

Op dit moment zitten we op het punt van: alle voorbereidingen zijn meest klaar en het wachten is nu op de beurs zelf. Even tijd om na te denken. Wat is het snel gegaan! Ik zie me nog aan de tafel zitten met Mark Kalfsbeek om voorzichtig handjes en voetjes te geven aan het idee. Samen met mijn adviseur Rick :) Die direct maar even een rondleiding door het hele huis gaf..... En nu, een maand of 7 later zijn we in afwachting van de beurs. Zo zie je maar weer waar een idee toe kan leiden. Ik had toen niet kunnen voorzien wat voor deelnemerslijst we zouden krijgen. Daar zijn we echt heel trots op. Ik word heel blij van al die bijzondere initiatieven in 't Oldambt.

Over bijzondere initiatieven gesproken: had u meegekregen dat er een beurs in De Toekomst is vanaf vandaag t/m zaterdag? En, op zondag 2 oktober van 11-17 uur rondom het Rozenpaviljoen in Winschoten vindt een markt plaats met streekproducten. Ik hoop toch zo dat het weer meezit! U zult uw razende reporter dan zeker spotten op de Creatief Oldambt fiets.


Een poosje geleden kwam ik op Etsy Bernadette tegen. Op de site kun je ook zoeken op regionale producten en daar had ik Groningen ingetypt. Zo kwam ik Bernadette tegen. Kijk maar eens rond in haar Etsy winkeltje. Etsy is verslavend, dus wees gewaarschuwd! Het is nu prachtig weer, maar dit weekend is het al oktober, dus de herfst zal vroeg of laat wel losbarsten. Met deze prachtige gebreide en gehaakte omslagdoeken en sjaals is dat nou eens iets om naar uit te kijken. Op de foto ziet u een zwarte omslagdoek met maar liefst 1050 kraaltjes meegebreid. Prachtig toch? En wilt u ze liever zelf maken, in een ander kleurtje of met andere garen: Bernadette verkoopt ook de patronen. Laat nou de herfst maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen