dinsdag 13 september 2011

Cursus webdesign

Vanmiddag werd ik gebeld door Gerda Gorter van Gorter Webdevelopment uit Oude Pekela. Zij vroeg wat informatie over de beurs en of het voor haar zinvol was om ook deel te nemen. Antwoord: natuurlijk! Want Gerda geeft een cursus webdesign. "Maak je eigen website in 1 dag" heeft ze de cursus gedoopt. Aan het einde van de cursus heb je dus a) geleerd hoe je een website bouwt en onderhoudt en b) je eigen website al tijdens de cursus gemaakt. Dat is nog eens een win-win oplossing. De websites worden gemaakt in Wordpress, een programma waarmee je makkelijk wijzigingen kunt aanbrengen in je website. De site van Vitaal Oldambt is bijvoorbeeld ook door Gerda ontworpen. En de website van Modeltuinen.

Gerda weet duidelijk waar ze over praat. Welkom bij Creatief Oldambt, Gerda!

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik ga nu even een reactie achter laten.Vind het zo leuk dat jullie dit allemaal gaan doen.En hoop ook dat er nog veel meer *creatief oldambt* gaat komen.Ben zelf een verwend scrapster/haakster en borduren vind ik ook erg leuk.En ben dan reuze blij dat het ook eens een keer in onze regio komt.(ik kom zelf ook uit Oude Pekela)Zodat we niet helemaal naar Zwolle of waar dan ook heen moeten gaan voor onze hobby's.Ik wil jullie dan ook heel veel succes wensen.En ben dan ook zekers van de partij!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja,

    Dank je wel voor hart onder de riem. Daar doen we het voor! Prachtig dat je erbij bent, de 16e oktober. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen