maandag 3 oktober 2011

Miekepiek en Jitske

Wat een prachtig weekend hebben we achter de rug! Van mij mag het zo blijven tot 24 december. En dan een dik pak sneeuw zodat we een witte kerst hebben. Na de kerst dan een graadje of 5 vorst voor een mooie ijslaag. Wat wil een mens nog meer?

Van schoonzus Ingrid kreeg ik de vraag: waar kan ik de kaarten in de voorverkoop krijgen? Bij Miekepiek. En waar zit Miekepiek dan? Aan de Garst nummer 35 in Winschoten. Voor mij heel vanzelfsprekend, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Klik op de link om Garst 35 te vinden.

Vanmorgen heeft Jitske van der Spoel zich aangemeld als deelnemer aan de beurs. Met haar centrum voor natuurlijk leven, Innerweelde. De eerste zin die je leest als je haar site opent is: niet wat we bezitten, maar wat ons blij maakt, bepaalt onze overvloed. Is dat geen mooie houding om tegen het leven aan te kijken? Dat is ook de achterliggende gedachte van de beurs: dingen doen in je vrije tijd waar je blij van wordt. Dus Innerweelde past daar zo goed bij! U kunt bij Jitske terecht voor coaching, stressconsultancy en klankmassage. Maar ook voor seizoenvieringen en een workshop wensvlag maken. (Ik heb al een mailtje gestuurd voor uitleg, want naar deze workshop ben ik heel benieuwd. Ik kom erop terug!)

Bent u op zoek naar 100% natuurlijke cosmetica, dan bent u bij Jitske aan het juiste adres voor het cosmeticamerk Harmonie. Jitske heeft heel veel zin om zichzelf te laten zien op de beurs. En met haar bijzondere aanbod kijken wij er ook erg naar uit. Van harte welkom, Jitske!

Het is nu aftellen totdat de beurs begint. Nog minder dan 2 weken! Wij zijn op schema en er helemaal klaar voor. En ik weet dat de standhouders ook druk aan de slag zijn om het beste van zichzelf te laten zien. We hopen met elkaar dat het afstraalt op de bezoekers en dat ze blij zijn dat ze Creatief Oldambt bezocht hebben! Iets wat je eigenlijk niet mag missen. U komt toch ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen