maandag 17 oktober 2011

Prachtig mooie dag



Moe maar voldaan kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde Creatief Oldambt beurs. Er zijn in totaal 780 bezoekers geweest en ook de website is op de dag zelf flink bezocht, maar liefst 125 keer. Ik stel me zo voor dat men op de site keek voor informatie of gegevens over de deelnemers. Dus, voor- en napret op de website. Ik laat de site nog even zoals ze is, dan kunnen bezoekers de lijst deelnemers er nog vinden.

Nu komt de tijd van evalueren en mooie sfeerimpressies maken. Gerrit van Gegarandeerd Groningen heeft volgens mij niet geslapen vannacht, want ik had vanmorgen alweer een link in mijn inbox van een artikel plus foto's. Zie hier! Hartstikke goed, Gerrit.

De opzet van de beurs is meer dan geslaagd. Ik heb verschillende keren gehoord: ik wist helemaal niet dat dit in de buurt was! En dat was nou juist de opzet, om meerdere kleine initiatieven samen te brengen en zo elkaar te versterken. De positiviteit spatte er aan alle kanten vanaf en dat straalde ook af op de bezoekers. En ook het weer deed prima mee. Wat wil een mens nog meer?

In gedachten is de tweede Creatief Oldambt al bijna geboren en ook de deelnemers willen er graag weer bij zijn. Maar dat duurt nog een jaar, al zul je zien dat die ook zo voorbij is. Net zoals het afgelopen jaar met alle voorbereidingen voorbij gevlogen is. Ik wil nogmaals iedereen die eraan bijgedragen heeft om Creatief Oldambt tot dit succes te maken heel erg bedanken. Deelnemers, vrijwilligers en bezoekers. Voor de inbreng, de inzet en de positiviteit. Er gaat niets boven 't Oldambt!

1 opmerking:

  1. Wij mijn moeder en ik vonden het ook een hele leuke creatieve beurs.En kijken uit naar de volgende en dan hopelijk nog meer kramen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen