donderdag 2 augustus 2012

Hema doet ook mee

Niet aan Creatief Oldambt weliswaar, maar wel aan de creatieve stroom die tegenwoordig aan de gang is.

Van hen kreeg ik bijvoorbeeld deze week een nieuwsbrief die al gericht was op de eerste schooldag. Terwijl bij ons de vakantie net goed en wel begonnen is, bereidt men zich elders in het land natuurlijk al weer voor op de start van het nieuwe schooljaar. Hema heeft allerlei soorten tape om creatief mee aan de slag te gaan. Zie deze link voor voorbeelden. Voor jong en oud. Zie hier een voorbeeld.



Je kunt ook zelf je schoolagenda maken, met 28 eigen foto's. Hema springt goed in op de trend dat iedereen aan spullen een eigen draai wil geven. Naast tape verkopen ze tegenwoordig ook stof, tafelzeil en garen. En zelfs op hun site een paar gratis patronen. Zie deze link.



En op de online Hema winkel zag ik dat het nostalgische Hema breiboek ook weer een opleving heeft gekregen. Ik weet nog, dat bij Hema een heel schap was met allerlei soorten garen. Dat komt helaas niet terug, ze houden het bij 100% acryl en 100% katoen, twee soorten. Maar ja, garen is overal wel te koop. Waar ik ook graag kijk is op de Noorse site www.garnstudio.com Kies voor Nederlands en vergaap u aan pagina's vol van de mooiste patronen, allemaal gratis, maar wel geschreven voor de garens die zij zelf produceren. Logisch :)

Je zou bijna denken dat ik aandelen had bij de Hema. Niks van waar, maar ik vind het mooi om te zien dat ze met hun tijd meegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen