donderdag 25 oktober 2012

Creatief met papier en blaadjes

Het is herfstvakantie en we rommelen lekker aan in en om huis. Dat het herfst is, is wel duidelijk als je naar buiten kijkt. De blaadjes beginnen nu echt volop te vallen. Voor sommigen niet zo'n leuk moment, voor anderen juist weer wel. Ik hoor bij de laatste groep, ben gek op al die kleurige bladeren, de frisse lucht en de dagen die langzaam korter worden. Onze Rick ook, want we hebben hem uitgelegd dat Sinterklaas komt als alle blaadjes van de bomen zijn. Dat kan hem niet snel genoeg gaan dus!

Gisteren verjaardag van mijn moeder, een herfstkind en ook gek op blaadjes. Als je vraagt wat ze graag wil hebben, is het altijd: ik heb alles al. Vandaar dat ik een mooie tekst voor haar heb geborduurd op papier en ingelijst met blaadjes erom heen.



Het idee vond ik hier. En daar heb ik dan weer mijn eigen draai aan gegeven. Op de eerder genoemde link staat precies beschreven hoe je het moet doen. Ook leuk om met kindertjes te doen!


Ondertussen zijn de posters voor Creatief Oldambt binnen en al verspreid in Scheemda, de flyers zijn bij de drukker, evenals de spandoeken. Volgende week een begin maken met het versturen van persberichten en dan bereiden we ons met elkaar voor op een gezellige en creatieve dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen