woensdag 28 november 2012

Gevonden voorwerpen en de Sint

Zo'n Creatief Oldambt gaat je letterlijk en figuurlijk in de benen zitten. Tot het einde toe was er nu allemaal gedoe over vergunningen, ruimte, stroom, temperatuur en kramen. Het was een editie met hobbels en bobbels in de voorbereidingen. Onbewust sla ik dit op in mijn lichaam, want de man met de hamer kwam gisteren genadeloos langs. Logisch natuurlijk, de laatste week leef ik gewoon op adrenaline. En daar krijg je dan achteraf wel bericht van.... Het was het allemaal waard, want het was heel gezellig en de sfeer was hartverwarmend en creatief. Veel blije bezoekers. Echt bijzonder om te zien. Ik ben ook heel benieuwd wat Arnoud van der Laan van AE Audio ervan gaat maken. Door zijn filmpje kunnen we nog even nagenieten met elkaar. Hij is de hele dag gebleven om te filmen. En nu moet hij al het filmmateriaal nog bekijken en monteren. Ook een hele klus! Het filmpje komt op de blog zodra hij klaar is.

Van Creatil kreeg ik een zakje met 2 dingetjes die iemand bij haar op de kraam vergeten was. Ze liggen hier nog, dus wie iets vergeten is, kan zich bij mij melden. Dan kan het alsnog terecht komen bij de nieuwe eigenaar! Leuk voor kerst ;)

Van de Sint kreeg ik ook een mailtje dat hij het heel gezellig had gevonden. In goede gezondheid wil hij graag volgend jaar weer terugkomen! De sint paste ook perfect in de setting van de boerderij, alles klopte gewoon. Hier staat hij op de foto met de stroopwafelbakker.



Hetty van Creatief Groningen heeft tijdens Creatief Oldambt flyers uitgedeeld en zij werd ook helemaal blij van zoveel creativiteit en gezelligheid. Samen versterken we elkaar. Nu eerst volgende week maar eens Sinterklaas vieren thuis en dan maken we ons weer op voor het volgende evenement: Zomerfair Hermans Dijkstra op 16 juni 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen