woensdag 7 november 2012

Postduif enzo

Vandaag was ik postduif met de pakketjes met posters en flyers. De deelnemers die van verder komen, hebben het vandaag met de post gekregen. Als TNT doet wat ze belooft...... Deelnemers uit Bad Nieuweschans, Beerta & Nieuwolda krijgen de envelop morgen. En als ik dan toch door onze mooie regio rijd, hang ik natuurlijk ook direct overal posters op van Creatief Oldambt en laat - waar mogelijk - flyers achter. Ik krijg van iedereen positieve reacties en dat is natuurlijk erg leuk om te horen. Maandagavond kreeg ik een doos binnen van 4.000 stuks flyers. Dat lijkt een enorm aantal, maar de bodem is al in zicht. En zo hoort het natuurlijk, want in de doos doen ze hun werk niet ;)

Ik bewaar ook een stapeltje voor aanstaand weekend. Dan gaan we op expeditie naar Duitsland. Daar wordt namelijk de jaarlijkse Hobby & Freizeit georganiseerd in de Emsschule in Leer. Volgens moeders een mooi evenement, beslist een kijkje waard. Zie hier de link voor nadere informatie.

Dan heb ik nog contact gehad met de heer Dommisse van de Oldambtster. Hij heeft ons toegezegd dat de kop boven het persbericht (Creatief Oldambt bij Boerderij Hermans Dijkstra in Midwolda) extra groot wordt afgedrukt. Om te voorkomen dat bezoekers straks onverhoopt voor de deur van de Eextahal staan. De gemeente Oldambt vindt de foutieve vermelding bijzonder spijtig, maar daar is niks meer aan te veranderen. Heel mooi dat ze ons op deze manier toch tegemoet komen.

Dan zijn we nog bezig met een persbericht en een advertentie in het Dagblad van het Noorden. Hieraan is een prijsvraag verbonden. Jullie lezen er volgende week over in het blog. De prijsvraag zal starten op zaterdag 17 november. Spannend he?

Vanaf vandaag zijn trouwens de kaarten voor Creatief Oldambt in de voorverkoop bij Mieke Peddemors van Hobbyhoek Miekepiek, te vinden aan de Garst 35 in Winschoten. Miekepiek is van dinsdag tot en met zaterdag van 10.00 - 17.00 uur geopend. Kaarten kosten 4 euro per persoon. Dit is inclusief een consumptie (koffie/thee). Jeugd tot en met 12 jaar heeft gratis entree.

 
 
Kortom: uw razende reporter zit niet stil en is nog druk aan het voorbereiden. Zodat Creatief Oldambt een warme, ouderwets gezellige, maar bovenal creatieve dag gaat worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen