donderdag 17 oktober 2013

Stampin-up van Christa uit Nieuwe Pekela

En soms is het jammer dat de schuur niet groter is. Want er is beperkte ruimte en het is ook geen kwestie van stouw maar in. Iedereen heeft wat mij betreft recht op een mooi plekje, waar alle spulletjes mooi uitgestald kunnen worden. En dat betekent dat ik soms nee moet verkopen. Hoe jammer dat ook is....

Gisteren werd ik gebeld door Christa uit Nieuwe Pekela. Zij is van Stampin-up, een Amerikaans merk met allemaal knutselspullen om hele mooie kaarten, doosjes etc. van te maken. Het mooie van Stampin-up is dat de kleuren allemaal op elkaar zijn afgestemd. Dus de inkt bij de papiersoorten, bijpassende lintjes, knoopjes etc. etc. Persoonlijk vind ik de stempels van Stampin-up erg mooi en de mooie kleuren inkt die je daarvoor kunt gebruiken.



Deze keer is er dus geen plek meer voor Christa, tenzij er onverhoopt iemand uitvalt, maar een volgende keer zult u haar zeker treffen. Vandaar dat ik haar even in haar blog onder uw aandacht wil brengen. Ze geeft ook demonstraties, workshops etc. en staat a.s. zaterdag 19 oktober op de Hobbybeurs in De Snikke in Oude Pekela.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen